Kako prodati – in od prodaje iztržiti največ!

4. december, 2018

18:00 - 21:00

Kovačnica, Župančičeva ulica 22, 4000 Kranj, Slovenia

Brezplačen dogodek

Vsi te učijo, kako pripeljati obiskovalce na svojo spletno stran. A to je še najlažji del, ki ti po drugi strani predstavlja zgolj strošek. Izziv pa je, kako posameznemu obiskovalcu prodati to, kar ponujaš. In pri tem zaslužiti.

In najverjetneje se tudi tebi ne sanja, kaj vse vpliva na prodajo in od česa vse je odvisen tvoj uspeh pri prodaji na internetu. Le dobra prodaja ti prinese samostojnost, finančno neodvisnost in kar je najbolj pomembno – status podjetnika, ki mu je uspelo!

Na delavnici ne bo govora o Facebook všečkih, pridobivanju kontaktov (lead generation) ali avtomatizaciji trženja (marketing automation). Govora bo o prodaji – naloga predavatelja bo, da te nauči, kako zaslužiti vsaj 2 € za vsak vložen € v oglaševanje, takoj. Ne čez 3 dni, ne čez 1 teden. TAKOJ.

Na delavnico prinesi svoj izdelek/storitev, ker bomo na konkretnih primerih spoznali:
▶️ 2 bistveni napaki (spletne) prodaje, ki vplivata na sramotno nizko število prejetih naročil;
▶️ Kakšen je nakupni proces potrošnika ali zakaj potrošniki ne opravijo nakupa;
▶️ Kaj je direktna (spletna) prodaja in zakaj je to edina prava pot do uspeha, pa če ti je všeč ali ne;
▶️ Zakaj v resnici ne prodajaš izdelkov oziroma storitev in zakaj potrošnikov sploh ne zanima, kaj bodo dejansko kupili;
▶️ Katere probleme pravzaprav rešuješ in čemu si bodo potrošniki v resnici zaželeli tvojega izdelka/storitve;
▶️ Kdo so 3 tipi potrošnikov, od katerih je odvisno, kako bogat boš postal;
▶️ V čem je skrivnost darila, brezplačnega izdelka oziroma storitve, zaradi katerega bo potrošnik v resnici opravil nakup;
▶️ Zakaj odstop od nakupa in vračilo izdelkov ni strošek – in zakaj je 30-dnevna garancija na zadovoljstvo ključna za dolgoročni uspeh.

Delavnica je BREZPLAČNA in je primerna tako za čiste začetnike, ki začenjate s (spletno) prodajo, kot tudi tiste, ki mislite, da držite boga za jajca. Kajti naloga prodajalca je prepričati potrošnika v nakup – in ta proces »prepričevanja« lahko izboljšaš šele, ko se zavedaš logike nakupovanja in spoznaš pravo strategijo prodaje.

Delavnico bo vodil Miha Jereb, ki že 10 let mlati z lastnim kur*** po koprivah. Pri tem je za oglaševanje zapravil na 100-tisoče evrov lastnega denarja, vse z namenom, da je z izdelki in storitvami lahko pomagal na 10-tisoče Slovencem. Številnim pa življenje že 12 let lajša daritveni oglasnik Podarimo.si, ki ga je daljnega leta 2007 ustanovil s prijateljem.

Pohiti s prijavo, število prostih mest je omejeno. Prijave zbiramo tukaj.

Zapri

PRIDI NA OGLED

Te še nismo popolnoma prepričali? Obišči nas in se prepričaj na lastne oči!