V 2024 opažamo trend razprodane predavalnice (beri: 50+ obiskovalcev), ko na oder povabimo “močne predstavnice nežnejšega spola”!
Za torkovo predavateljico, Anjo Korenč, art direktorico na marketinški agenciji Bold Group, ki je zadnjih 10 let gradila na specializiranosti v oblikovanju brandinga in embalaži, je na čakalni listi (žal) ostalo 33 ljudi. Sorry folk, Anja ima pač očitno močno osebno blagovno znamko.
A ponovimo delavnico jeseni?
Anja je v prvem delu predavanja gradila svoj »case« na Taylor Swift, za katero trdi, da je trenutno najmočnejša OSEBNA blagovna znamka na svetu. Fantje v publiki so hitro zakričali v bran Cristianu Ronaldu, ki je res fant od fare (2:0 Slovenija – Portugalska #neverforget)! Kakorkoli … Če še ne, že jutri začni graditi na osebni blagovni znamki, saj si z njo odpiraš možnosti v lajfu (pa če si podjetnik_ca ali ne)!
Kako, vprašaš?
- Določi primarne osebnostne vrednote. #bodiavtentičen_na
- Določi področja, na katerih želiš graditi svojo identiteto (npr. če si sodnica, potem ne promoviraj orožja).
- Določi ton komunikacije (vizualne in besedne)! #narečjasokul #grammarnazzijinebodonikolirazumeli
- Določi cilj (ali več njih).
- Določi kanale, na katerih se boš pojavljal_a.
- Definiraj ciljno skupino. Pazi! Lahko se razlikuje od kanala do kanala.
- Določi vsebinske stebre: najmanj 3 (steber 1: nekaj osebnega, steber 2 in 3: profesionalno področje).
Za konec pa ne pozabi:
LAHKO SI NAJBOLJ ZRELA IN SOČNA BRESKVICA NA SVETU, A SE BO KLJUB TEMU VEDNO NAŠEL NEKDO, KI SOVRAŽI BRESKVE! Zdaj veš!