V Kovačnici smo pripravili usposabljanje za vse potencialne in obstoječe podjetnike, ki si želite naučiti kako se bolje oglaševati na družabnih omrežjih kot npr. Google Ads, LinkedIn, Instagram in Facebook.
Usposabljanje je sestavljeno iz štirih različnih delavnic, ki vam bodo pomagale osvojiti veščine oglaševanja na družabnih omrežjih.
1. delavnica, 2.4.: 17.00. – 20.00.
- Kako začeti z oglaševanjem na Google Ads platformi
Bi radi dosegli vaše spletno občinstvo v vseh fazah odločanja? Od inspiracije in informiranja do nakupa. Na delavnici bo predavatelj predstavil, kako lahko uporabite različne Google platforme za namene oglaševanja kot tudi za boljšo organsko izpostavljenost na spletu.
2. delavnica, 9.4.: 17.00. – 20.00.
- Koraki do odličnega LinkedIn profila
Delavnica je zastavljena tako, da bo primerna za začetnike, ki si želijo izvedeti kako ustvariti LinkedIn profil in se naučiti dobrih praks uporabe, kot tudi za bolj izkušene uporabnike, ki bi radi s pomočjo LinkedIn-a prišli do boljših poslovnih priložnosti.
3. delavnica, 23.4.: 17.00. – 20.00.
Predstavitev potenciala Instagrama in njegove publike. Kakšno vsebino objavljati, kako pogoste naj bodo objave, kako se lotiti »storijev«, oglaševanja in katera orodja uporabiti za kreiranje objav ter analiza. Poleg tega bodo predstavljeni primeri dobrih praks.
4. delavnica, 7.5.: 17.00. – 20.00.
- Facebook
Na delavnici predstavljena platofrma Facebook in načini, kako se lotiti grajenja osebnega ali korporativnega profila ter kolikšen del časa konstruktivno nameniti upravljanju teh platform za doseganje dolgoročnih rezultatov. Podrobno bodo predstavljene tudi platforme Facebook Business, Facebook Ads in Facebook Workplace.
Predavatelj Matej Kalan bo vodil delavnice, Google Ads, Instagram in Facebook. Matej se lahko kot eden redkih v Sloveniji pohvali z nazivom Google Certified Trainer in je direktor agencije za digitalni marketing, FORWARD d.o.o.
Dino Kovačević je mojster za LinkedIn, ki se nenehno izobražuje in izpopolnjuje tudi na področju prodaje, podjetništva ter digitalnega marketinga. Njegova karierna pot ga je ponesla v Zavod Ypsilon, kjer rad svoje znanje deli mladim in jim pomaga pri odkrivanja strasti ter nadgrajevanju njihovega znanja.
Število mest na posamično delavnico je zaradi zagotavljanja kvalitetnega usposabljanja omejena. Prijave zbiramo preko Eventbrite (dobite potrditveni mail) do zapolnitve prostih mest.
Priporočamo udeležbo na vseh štirih delavnicah, možna pa je seveda tudi prijava oz. udeležba na posamezno delavnico.
Za več informacij nam lahko pišite na info@kovacnica.si ali pokličete 031 338 270.
Delavnica je sofinancirana s pomočjo Evropskega sklada za regionalni razvoj, Ministrstva za gospodarski razvoj in tehnologijo ter SPIRIT Slovenija, javna agencija.