Hosted by Family

🎯 CILJ PROJEKTA:

Glavni cilj projekta je ohranjanje in razvoj turističnih družinskih podjetjih v manj turističnih območjih.

S pomočjo kulturne dediščine in tradicije, prenosa dobrih praks iz Avstrije, optimiziranih sistemov upravljanja obiskovalcev ter usposabljanja turističnih delavcev, bomo družinskim podjetjem in njihovem okolju pomagali, da namesto  tekmovanja z velikimi ponudniki nastanitev razvijejo svojo edinstvenost, gostom ponudijo izkušnjo (ne samo nastanitev) in s svojimi storitvami dosežejo višjo dodano vrednost.

💡 POVZETEK PROJEKTA:

Vse več turistov išče »pristne« počitniške destinacije, kjer so ohranjene regionalne posebnosti in večstoletna kulturna dediščina, ki dajejo regiji poseben značaj. Takšne kraje najdemo tam, kjer so še vedno dejavna družinska podjetja, ki prenašajo kulturno dediščino iz roda v rod in jo ohranjajo za prihodnost. Kakor hitro pa njihovo mesto zavzamejo velike mednarodne verige, je ta dediščina in karakter kraja večinoma za vedno izgubljen.

To se vse bolj pogosto dogaja in obstaja več razlogov za to. Majhna družinska podjetja imajo, v primerjavi z velikimi verigami, slabša izhodišča in pogoje pri rezervacijskih portalih, bankah in dobaviteljih. Vedno večje pomanjkanje delovne sile v gostinstvu in hotelirstvu v družinskih podjetjih večinoma zapolnjujejo družinski člani sami, kar še dodatno povečuje njihovo fizično in psihično obremenitev. Posledica tega je seveda zaprtje družinskega podjetja.

Družinska podjetja imajo kljub temu edinstvene možnosti, da preživijo »tekmo« z velikimi hotelskimi in gostinskimi verigami.

Na začetku projekta bo vzpostavljena mreža 50 družinskih podjetij (25 na avstrijski in 25 na slovenski strani) iz regij programskega območja. V okviru celovite analize sodelujočih podjetij bodo opredeljeni trenutni izzivi in zbrane možnosti uspešnih rešitev. Na podlagi dodatnega strokovnega znanja in mednarodne raziskave dobrih praks bo razvit model »Hosted by family«.

V središču drugega delovnega paketa bo usposabljanje za družinska turistična podjetja, ki bo zagotovilo potrebne kompetence za aktivno uporabo priložnosti za turistična podjetja.

V tretjem delovnem sklopu bo ciljno usmerjeno delo na področju odnosov z javnostmi zagotovilo, da se bo okrepilo zavedanje prebivalstva o edinstveni privlačnosti družinskih podjetij z njihovo večstoletno zgodovino in tradicijo. K temu bodo prispevali spletna platforma, marketinška kampanja in kakovostna brošura s poudarkom na večstoletni kulturni dediščini 50 različnih družinskih kmetij.

Ob koncu projekta bodo zlasti predstavniki mlade generacije povabljeni k oblikovanju skupne vizije za prihodnost družinskih kmetij na obeh straneh meje, ki bo temeljila na različnih projektnih aktivnostih in rezultatih projekta. Ta vizija bo podlaga za trajnostno mrežo ponudbe družinskih podjetij.

Spletna stran programahttp://www.si-at.eu/

Javno povabilo za vključitev v projekt »HOSTED BY FAMILY«Javni natečaj za družinska turistična podjetja


PROJEKTNE NOVICE:

Novi trendi gostov in spletna prisotnost: praktični napotki sredi vinogradov 🍇, 16. 6. 2025

Trije dnevi med jabolki, inovacijami in družinskimi podjetji, 17. 4. 2025 


PROJEKTNO PARTNERSTVO:

QUA Bildung & Projekt GmbH

Wirtschaftskammer Steiermark, Fachgruppe Gastronomie

BSC, poslovno podporni center, d.o.o., Kranj

Znanstveno-raziskovalno središče Bistra Ptuj

Kako do nas?

Kovačnica
Poštna ulica 4
4000 Kranj

Uradne ure
ponedeljek-petek
8:00-16:00