POPOLN podjetniški ZAJTRK

Prvi kovaški fruštk* v 2025!

Kako pa kaj tvoje novoletne zaobljube? A ješ dovolj Omega-3?

Kovačnica se novoletne zaobljube: “Vsak mesec bomo organizirali en kovaški fruštk*,” drži vse tja od leta 2023.

Na tokratnem kovaškem “fruštku” smo prisluhnili Mateju Beštru, soustanovitelju in direktorju marketinga pri podjetju Golden Tree, enem vodilnih na področju prehranskih dopolnil, ki že več kot desetletje uspešno deluje na več kot 14 svetovnih trgih.

Golden Tree se ponaša z inovativnimi formulami – tako v izdelkih kot v poslovanju. Matej je z nami delil formule uspeha, ki so ga spremljale v njegovi več kot 20-letni podjetniški karieri.

Naša hišna izpraševalka Taja je Mateju zastavila vprašanja, ki so razkrila bistvo njihovega uspeha Žal ti v blogu postrežemo samo s hitrimi odgovori (izčrpne odgovore lahko slišiš samo v živo, sorči):

  1. IDEJA (Popolna postava): Kje ste našli inspiracijo za koncept domačih vadb?
    → Simpl: ZDA!
  2. EKIPA: Kako delite vloge med seboj kot trije ustanovitelji/mušketirji?
    → Miha – obraz podjetja in CEO; Matej – CMO; Jaka – COO.
  3. RAST: Kako ste obvladovali hitro rast na svetovni trg?
    → Ključno je: zaposliti dovolj ljudi (cca 80).
  4. PREHRANSKA DOPOLNILA: Zakaj prehod iz vadbenih programov na prehranska dopolnila?
    → Poslušali smo kupce, ki so vpraševali, kaj naj jemljejo pred in po vadbi. Njihove želje so postale naša poslovna priložnost!
  5. SKUPNOST: Kako ste izvedli ta prehod?
    → Najboljši kupec je tisti, ki je že tvoj kupec.
  6. SLAVA: Ste danes bolj znani kot Golden Tree ali še vedno pod imenom „Popolna postava“?
    → Rastoče številke govorijo same zase.
  7. PROIZVODNJA: Ali so vaši izdelki res narejeni v Sloveniji?
    → Da, sodelujemo z zelo konkurenčnimi domačimi podjetji.
  8. MARKETING, MARKETING, MARKETING … Je <3 podjetja!

(Tu smo imeli najmanj 1000 podvprašanj.) Matej pravi, da je e-mail marketing ključen na začetku vsakega podjetniškega podviga. Izpostavil je tudi pomembnost AI-ja: »Če AI še nimaš vključenega v svoje aktivnosti, že zamujaš!«

MATEJEVA FORMULA USPEHA

Glavna „neznanka“, ki mora biti prisotna, je inovativnost. Ta se lahko izraža na treh ključnih področjih:

  1. Produkt/storitev = Danes še najmanj pomembno, saj konkurenca lahko hitro sledi.
  2. Marketing = Tukaj Golden Tree zares blesti.
  3. Logistika = npr. Hitrejša in učinkovitejša proizvodnja.

Kdaj bo naslednji vprašaš? 13. februarja!

*Kovaški “fruštk” = podjetniški zajtrk = je mreženjski dogodek, kjer se podjetniki ob sproščenem vzdušju ob zajtrku srečujejo, izmenjujejo izkušnje, ideje ter vzpostavljajo poslovne povezave.