SKRIVNOSTI UNČIKOVITEGA STORYTELLINGA ZA BRAND

Pisanje besedil za brand je vse prej kot preprosto – zahteva pronicljivost, ustvarjalnost in sposobnost povedati zgodbo, ki pritegne. Ampak kako to doseči?

V ta namen smo v Kovačnico povabili Živo Kovačevič, ki deluje pod brandom GIA Copywriting in je mojstrica pripovedovanja zgodb in kreativnega tekstopisja. Na delavnici z naslovom COPYWRITING je udeležence delavnice popeljala v svet, kjer besede niso zgolj sporočila, temveč »mostovi do src ljudi«.

Kaj pa je tisto, kar brand naredi nepozaben? Po besedah Žive je brand veliko več kot le logotip in slogan. Je obljuba, ki jo dajemo svetu, zgodba, ki se nenehno razvija in jo pišemo skupaj z našimi strankami. V središču tega so naše vrednote, naš ton in vtis, ki ga pustimo v umih ljudi.
Pisanje za brand vključuje elemente, kot so kultura, psihologija kupca, trendi in umetnost pripovedovanja zgodb. In ne gre le za besede – gre za to, kako vzpostavimo povezavo. Živa pravi: »Pisanje je komunikacija, in to, kako poveš zgodbo, določa, ali bo pritegnila in nagovorila prave ljudi.«

Pri temu je ključna jasnost, a to navadno ni preprost. Da bo pisanje učinkovito, je pomembno, da je osredotočeno na eno jasno idejo, nagovarja specifičnega bralca in ponuja nekaj vrednega. Živa je tudi poudarila pogoste napake, ki se jim moramo izogniti. Pisanje ne sme biti površno, dolgočasno ali natrpano s preveč informacijami. Namesto tega mora biti iskreno, avtentično in spoštljivo do bralca – le tako dosežemo, da besedilo resnično nagovori. Po Živinih besedah je brand umetniški izraz, umeščen v širši kulturni kontekst. Brand ni zgolj prodajno orodje, ampak odsev vrednot, ki jih podjetje prinaša svetu. Zgraditi brand pomeni ustvariti identiteto, ki nagovarja in povezuje ljudi na globlji ravni.

Preberi še …

25.10.2024 | 3 ' branja | Taja Nograšek
Prvi partnerski sestanek projekta x-Inno Radar
4.5.2022 | 5 ' branja | Taja Nograšek
ZDRAV DUH V ZDRAVEM TELESU – Q&A
14.3.2024 | 5 ' branja | Nives Justin
Postavljanje temeljev za uspešen start-up