Lahko rečemo, da igra »Marshmallow challange« vsakič znova zbudi kreativnost, timsko delo in »vžge«, tako med mladimi kot tudi starejšimi udeleženci te super zabavne igre. In nič drugače ni bilo niti v četrtek, 24. 10. 2024, na osnovni šoli Antona Tomaža Linharta v Radolc, kjer sta se dve skupini devetošolcev preizkusili v igri postavljanja najvišjega stolpa iz le štirih sestavin. Penica je na vrhu stolpa, sestavljenega iz špagetov, lepilnega traku in vrvi, stala 74 cm visoko! Izjemne čestitke učenkam in učencem OŠ Antona Tomaža Linharta!
Seveda pa se nismo samo igrali, igra je bila le uvod v projektno vodenje. Tina in Andraž sta konkretno predstavila Business model Canvas ali »BMC« model. Učenci so se takoj lotili kar prve faze projektnega vodenja, 1. Zbiranje idej in viharjenja možganov na primeru svoje šole. Po 20 minutah viharja in izdelave BMC-ja, so morali na koncu tudi predstaviti svojo idejo (»pitch«) in tako Tino kot tudi Andraža prepričati, da podpreta najboljšo. Mogoče pa bo najboljšo idejo kasneje podprla tudi šola sama.