Leto 2025 smo začeli bojevito! Svoje moči sta v ringu pomerili dve zelo pomembni področji podjetništva – marketing vs. prodaja.
Ta dva pojma, se zelo pogosto in tudi zelo izmenjujoče uporabljata, ker nevedni Tomaž zlahka pomisli, da je to v resnici eno in isto. Pa je res? Kaj je bolj pomembno? Kje smo mi boljši?
V resnici koncepta vsak zase zasledujeta zelo različne cilje, strokovnjaki znotraj marketinga ali prodaje, si zastavljajo povsem drugačna vprašanja in imajo različne izzive. Tudi optimalno osebnostni profil človeka za eno ali drugo stran ni isto.
Delavnico je vodil Jaka Oman in s svojimi 15 letnimi izkušnjami, je skozi konkretne praktične primere udeležence vodil po spodnjih točkah:
1. Ključne razlike med marketingom in prodajo – z namenom razumevanja
2. Glavne naloge, ki jih ena ali druga stran opravlja – z namenom, da najdemo tudi konkretne ideje in predloge, kaj lahko podjetniki sami naredijo
3. Opredelili glavne osebnostne lastnosti, ki veljajo za dobrega marketingaša ali prodajalca – z namenom, da vsak pri sebi ugotovi, kaj mu bolj leži in s katerimi dejavnostimi je lahko pri svojem poslu najbolj uspešen.
O predavatelju – Jaku Omanu
Jaka je po izobrazbi komunikolog in že več kot 15 let dela na področju marketinga in prodaje. Skozi svojo zaposlitveno kariero je delal na zelo različnih marketinško prodajnih funkcijah. Delal je v telefonski, sejemski in spletni prodaji. Bil je produktni vodja in je lansiral več storitev na slovenski trg. Danes je že 10 let samostojni podjetnik, ki svoje poslovanje razvija tudi globalno, obenem pa je tudi marketinški svetovalec za velike blagovne znamke, ki so prisotne pri nas in širše v regiji.
Na delavnici smo imeli različne profile poklicev – vodja prodaje, pisateljica knjig, zaposleni v marketingu in prodaji, prodaja turističnih nastanitev/storitev, coaching, ustvarjalka mandal, zaposleni v pohištveni industriji, itd …
Glavno vprašanje delavnice je bilo: ”Pečeš ali kradeš pite?”
Prevod: ali ustvarjaš nov biznis ali ”kradeš” trg/ideje konkurenci?