INFLUENSER: KAKO GA DOBITI?

Bojda se cel lajf učimo, in tako smo se 3. decembra 2024 naučili, kako z vplivneži, a.k.a. influencerji, graditi uspešna partnerstva, jih učinkovito voditi in ustvarjati vrednost za svojo blagovno znamko. Neumorni dvojec iz agencije bold.group, Petja Oplotnik (vodja projektov) in Žiga Jarc (specialist za digitalne vsebine), sta nam zaupala a-b-c-je in d-e-f-je ter skoraj vso preostalo abecedo vplivnostnega marketinga. In še več.

Vplivnostni marketing omogoča promocijo izdelkov in storitev prek družbenih omrežij s pomočjo izbranih vplivnežev, ki so že zgradili zaupanje svoje ciljne skupine. Služi tudi kot kanal za prodajo in grajenje blagovne znamke. Kot smo slišali, je te sorte marketing učinkovit predvsem zaradi avtentičnosti, ima že zgrajen »social proof«, neposredno vpliva na odločitve potrošnikov in ima visok doseg.

Odvisno od cilja, ki ga zasledujemo, tako obstajajo različne vrste kampanj:

  1. Branding kampanja (ozaveščanje o blagovni znamki ali produktu/storitvi)
  2. Nagradna igra (rast sledilcev na družbenih omrežjih in grajenje prepoznavnosti blagovne znamke)
  3. Prodajno usmerjene kampanje (obisk spletne/fizične trgovine in konverzije (preko uporabo kode)
  4. Lansiranje novih produktov (awareness in prodaja)
  5. UGC kot oglasi (prodaja)
  6. Ostale podporne aktivnosti – dogodek (grajenje skupnosti, »brezplačne« vsebine)

A ne glede na tip kampanje, mora naročnik vedno slediti istim ključnim fazam vplivnostnega marketinga, od načrtovanja do izvedbe in evalvacije kampanj.

»Vrste« vplivnežev se delijo po velikosti (nano, mikro, makro in mega) in po vsebini, tematikah in communityju, ki jih predstavljajo. Vzpon manjših (nano=do 10.000 sledilcev in mikro=10.000- 50.000), a bolj nišnih vplivnežev je danes ključen, pri teh tudi dolgoročna sodelovanja prinašajo najboljše rezultate. Kar v praksi pomeni, da vplivnež lahko postane ambasador, kar prinaša blagovni znamki večjo kredibilnost, avtentičnost in mnoge koristi.

Pri sami izbiri vplivneža pa je pomembno, da se ujemajo vrednote tvoje blagovne znamke in ciljne skupine. Če gradiš svojo blagovno znamko, ne podcenjuj moči vplivnežev – izberi tiste, ki bodo s tvojo zgodbo zgradili nekaj resnično posebnega. Uspešna kampanja naj bo skrbno načrtovana, a hkrati naj dovoljuje vplivnežu kreativnost.

Prevladuje mnenje, da je vse to skupaj samo klikni, posnemi in objavi. Pa ni tako. Probaj in preizkusi spodnji blueprint kako »ustvariti kampanjo«:

  1. Blagovna znamka: ??
  2. Cilj: brand awareness / prodaja / lansiranje novega produkta
  3. Budget (influencer fee): 4.000 EUR

Vprašanja/naloge:

  • Katere KPI-je bomo merili?
  • Kaj je glavni cilj sodelovanja z vplivneži?
  • Izbor primernih vplivnežev (+ utemeljitev)
  • Oris ideje – kaj in kako bodo predstavljali vplivneži?
  • Kje se bo odvijala kampanja? Zakaj?
  • Obseg dela – kaj bodo dostavili vplivneži?
  • Kako naprej, ko je sodelovanje končano in smo ali nismo zadovoljni z rezultatom?

Naj zapis zaključimo z izjavo s katero sta Petja in Žiga začela predavanje: Kampanja z vplivneži je tek na dolge proge, zato previdno izbirajte, kdo vam bo pomagal pri doseganju dolgoročno najboljših rezultatov in grajenju blagovne znamke.

Preberi še …

12.12.2022 | 2 ' branja | Nives Justin
Kovaških pravljičnih 7 let
29.9.2017 | 3 ' branja | Nives Justin
Kaj se dogaja z normiranci?