Kako povečati prodajo in dobiček v vsaki panogi?

»TESTIRAJ« in »FOKUS«! Dve močni besedi, ki smo si ju zapomnili 11. junija 2024, ko smo sezono pestrih kovaških dogodkov 2023/24 zaključili s predavanjem Aleša Lisca (jup, direktor pri Lisac & Lisac). Ta je z nami, na skoraj maratonskem triurnem predavanju, delil konkretne nasvete za povečanje prodaje in dobička v vsaki panogi.

Nekaj uvidov:

  • Trendi se v sodobnem poslovanju in marketingu nenehno spreminjajo. Medtem, ko so se ljudje v preteklosti samostojno učili novih veščin, danes vedno pogosteje iščejo inštruktorje za svoje prostočasne aktivnosti.
  • Eden izmed ključnih dejavnikov uspeha je fokus. Če ga ni, potem lahko uvažaš tudi kavo, ki jo vsi pijejo, a ti je ne bo uspelo prodati brez osredotočenosti in vztrajnosti. Uspeh ni vedno takojšen.
  • Pomembno je nenehno testirati trg, ciljne skupine in prilagajati strategijo. Spremljati, kaj deluje v drugih panogah in to prenesti v svojo, pa tudi če sta si panogi vsebinsko še tako različni. Ukradi iz druge panoge tisto, v čemer so dobri!
  • Ankete v poslovnem svetu nimajo smisla. Eno je, ko se potencialne kupce sprašuje, česa si želijo, drugo pa, ko glasujejo z denarnico (=se dejansko odločijo za nakup.)
  • V sodobnem poslovanju so podatki ključnega pomena. Omogočajo boljše razumevanje trga in prilagajanje ponudbe. Pravilna uporaba podatkov (e-maili ipd.) lahko znatno poveča prodajo in dobiček.
  • Podjetja morajo znati komunicirati svojo edinstvenost in prednosti. Primer škatle z jajci s QR kodo za live stream spremljanja kokoši je odličen primer, kako se lahko podjetje razlikuje od konkurence in izpostavi svoje prednosti. Za manjša podjetja je to še večji izziv.
  • Naročniški model je eden izmed najboljših poslovnih modelov, saj zagotavlja stalen prihodek. Podjetja lahko strankam ponudijo različne možnosti naročnin, kar poveča njihovo zvestobo.
  • Popuste dajemo z nekim razlogom. Naj bodo enkratni in neponovljivi. Sicer jih boste morali dajati vsakič ob tisti ponovljivi priliki.

Na primeru vodnega parka smo spoznali, da obstajajo tri pravila kako povečati prodajo:

1. Povečanje števila strank: Pridobivanje novih strank z različnimi marketinškimi pristopi.

2. Povečanje ponudbe: Razširitev ponudbe izdelkov in storitev.

3. Povečanje frekvence obiskov: Spodbujanje strank, da pogosteje obiskujejo / prihajajo / kupujejo.

Zapomnili smo si, da moramo biti čim bolj pogosto v kontaktu z našimi strankami (socialna omrežja, maili), jih spoznati, se družiti z njimi, seveda, pod pogojem, da imamo kaj pametnega za povedati. Moramo biti z njimi v stalnem kontaktu in ta kontakt mora biti prijeten.

Srečanje smo zaključili z izrazi kot so nakupno razpoloženje, družbeni dokaz (social proof) in model RFM (recency, frequency & money), human to human (in ne B2B). Strinjali smo se, da sodobno poslovanje zahteva nenehno prilagajanje, osredotočenost in uporabo podatkov. Z upoštevanjem teh ključnih dejavnikov lahko podjetja izboljšajo svoje strategije, povečajo prodajo in dosežejo dolgoročni uspeh.

Preberi še …

2.3.2018 | 5 ' branja | Nives Justin
Češka išče mlade podjetnike
6.2.2024 | < 1 ' branja | Taja Nograšek
Gremo ven na Ravnateljsko akademijo
19.3.2024 | 2 ' branja | Taja Nograšek
Podcast od A do Ž