Smo v svetu kjer vsi merimo oglede, odzive in viralnost. Velikokrat slišimo nepreverjene infromacije, kot so: “Pa saj Meta oglasi ne delujejo več“. Lažno je prepričanje, da bo ena organska objavi pripeljala konstantne kupce in potrošnike. Smo v času, kjer ni cilj le nakup, temveč večanje zneska košarice in življenke vrednosti posamezne stranke. No, tu pa pride v igro Meta. Platforma, ki nam omogoča konstanto prodajo, branding in prepoznavnost. Z njo lahko zapolnimo celotni lijak prodaje, od prvega stika, do vzdrževanja veze z našim kupcem. Meta oglasi niso le kratkotranji valovi dopamina, ki jih povzorčijo videji z 100.000 ogledov (ki so popularni samo 5 dni), temveč je dolgoročni stik s stranko.
Meta platforma (Facebook, Instagram, WhatsApp) ni samo mesto, kjer preverjamo novice ali delimo meme; je prostor, ki s svojimi več kot dvema milijardama aktivnih uporabnikov na mesec poenostavlja doseganje prave publike bolj kot kadarkoli prej. Za podjetja je Meta izjemno močno oglaševalsko orodje, ki v prvem koraku omogoča, da dosežejo točno tiste ljudi, ki jih njihovi izdelki ali storitve zanimajo. V nadaljevanju pa podjetjem nudi dostop do podrobnih podatkov o rezultatih oglaševanja, kar omogoča natančno prilagajanje kampanj.
Na delavnici META oglaševanja je predavatelj Boštjan Vidmar poudaril: »Meta je kraj, kjer stik z uporabniki lahko postane resnična vrednost za podjetja.« Meta je izjemno močna prav zaradi obsežnih podatkov, ki jih ima o svojih uporabnikih, kar omogoča natančno ciljanje oglasov. Poleg tega platforma ponuja širok izbor vrst oglasov – od slikovnih in video oglasov do vrtiljakov (ja, tistih objav, ki jih »povrtimo«) in še več.
Vendar pa Boštjan opozarja, da se podjetniki pogosto preveč osredotočajo le na prodajo in pozabijo na celotno pot, ki jo uporabnik prehodi do nakupa. Priporoča, da se vsaj 20 % oglaševalskega proračuna nameni samo za ozaveščanje – to je denar, ki sicer neposredno še ne prinaša prodaje, je pa ključen v začetnih fazah, ko podjetje še gradi svojo prepoznavnost.
Tukaj pride v igro oglaševalski lijak – pot, ki vodi uporabnika od »Hej, tega podjetja še ne poznam!« do »Uau, res mi je všeč njihov izdelek!« in končno do dejanskega nakupa. Vidmar pravi: »Vsak stik, od prvega vtisa do nakupa, je priložnost za krepitev vaše blagovne znamke.«
Tako lahko s pravim tehničnem znanjem in razumevanjem uporabnikov naredimo oglase, ki se “vsidrajo” v možganske celice uporabnika. Ciljamo lahko uporabnike preko interesov, demografije in celo obnašanja na platformah in spletu.
Boštjan še izpostavlja, da lahko imamo najboljši izdelek na svetu, vendar, če je oglas dolgočasen, se ljudje ne bodo odzvali. »Testirajte različne vrste vsebin!« svetuje. Nekatere pritegnejo dolge zgodbe, drugim so ljubše kratke, humoristične objave. Podjetja se lahko torej poigrajo z različnimi dizajni, besedili in videi, dokler ne odkrijejo, kaj pri njihovi publiki resnično deluje.
To nam omogoča da pridobimo vsebine, ki jih lahko lansiramo skozi čas in s tem ves čas dobivamo pozornost uporabnikov.