Na marčevskem kovaškem »fruštku«*, ki je že sam po sebi odlična priložnost za mreženje, izmenjavo znanja in nabiranje navdiha, je Taja doživela prav poseben »reunion« – srečala je svojo osnovnošolsko sošolko in srednješolsko paralelko Jasno Grbič.

Jasna pa ni le znanka iz preteklosti, temveč tudi izjemna podjetnica, ustanoviteljica uspešnega slovenskega podjetja Tattoo Care (Slovenija), ki že osem let skrbi za nego tetovaž in zadovoljstvo številnih uporabnikov. Nase je opozorila že v prvi sezoni Štartaj Slovenija, redno navdušuje na dogodkih SBC – Kluba slovenskih podjetnikov. Zato se je za (bivšo) Kranjčanko spodobilo, da jo končno povabimo tudi k nam – v Kovačnico!
Na zajtrku je s pristnostjo in nalezljivo energijo osvojila občinstvo, ko je z nami delila svojo podjetniško zgodbo – iskreno, včasih težko, a predvsem navdihujočo. Med pripovedjo o svoji poti je izpostavila tudi enega ključnih prodajnih nasvetov, ki bi si ga moral zapomniti vsak podjetnik:
“Ko prodajaš, ne hvali sebe in svojega izdelka, temveč kupca prepričuj v smeri, kaj bo imel on od tega.”
Ta misel ni le marketinška resnica, ampak tudi opomnik, da je srce vsake prodaje prav razumevanje potreb stranke.
In če kdo razmišlja o novi tetovaži, morda lahko razmisli o malo bolj izvirni ideji – namesto klasičnih arabskih črk si omisli kar logotip Kovačnice! 😄
Zajtrki, kot je ta, nas vedno znova opomnijo, kako bogata je skupnost slovenskih podjetnic in podjetnikov! Se vidimo na naslednjem?
*Kovaški “fruštk” = podjetniški zajtrk = je mreženjski dogodek, kjer se podjetniki ob sproščenem vzdušju ob zajtrku srečujejo, izmenjujejo izkušnje, ideje ter vzpostavljajo poslovne povezave.
