Delavnica Google Ads

Začetek novembra je v Kovačnici minil v znamenju osvajanja veščin iz Google Ads-ov. Črt Podlogar, strokovnjak za digitalno oglaševanje je vodil delavnico, ki je bila vse prej kot običajna – brez teoretičnih predavanj in diapozitivov smo se zagrizli v praktično delo z demo računom, kjer smo Google Ads spoznali na povsem nov način.

Skupaj smo ustvarili oglaševalsko kampanjo, izbirali ključne besede, določali ciljne skupine in nastavljali proračune. V praksi smo se naučili, kako že majhne spremembe – kot so prilagoditev ključnih besed ali optimizacija besedila oglasa – lahko prinesejo velike rezultate. S pomočjo podatkov iz demo računa smo analizirali metrike, kot so CTR, CPA in ROAS, ter spoznali, kako lahko ti podatki razkrijejo ključne vpoglede v uspešnost kampanj.

Ob tem smo raziskovali različne formate oglasov, od iskalnih do prikaznih, in se naučili, kako jih prilagoditi specifičnim ciljnim skupinam in platformam. Vse, kar smo počeli, je bilo smiselno, intuitivno in osredotočeno na realne izzive, s katerimi se podjetja soočajo v vsakodnevnem oglaševanju.

 Ob zaključku nas je Črt spodbudil z mislijo: “Naj se vaši oglasi ne izgubijo v morju – uporabite znanje, ki ste ga pridobili in naredite korak naprej! Samo s prakso pridejo izkušnje, izkušnje pa te pripeljejo do uspešnih oglaševalskih kampanij “

Preberi še …

13.6.2023 | 3 ' branja | Taja Nograšek
Ponosni gorenjski lipicanci
18.6.2020 | 4 ' branja | Taja Nograšek
Čvek s Kovačico Nino