Znaš našteti deset najbolj vplivnih Slovencev na TikToku? V Kovačnici smo gostili osmega po vrsti!
@liljanx ima v svojem »bio« na TikToku zapisano, da ga najbolje opiše pregovor: »Bodi to, kar si!« in vseh 15 udeležencev torkove delavnice to zagotovo potrdi.
Študija kaže, da imajo vplivneži na TikToku stopnjo angažiranosti 17,96 %, medtem ko enaki podatki za Instagram in YouTube znašajo 3,86 % oziroma 1,63 %. Vse to pomeni, da ima vplivnostni marketing na tej platformi lahko zelo velike koristi (in potencial) za tvoje podjetje.
Torej, če še nisi na TikToku (in zakaj še ne?), ti razkrivamo, kakšne vsebine radi gledamo Slovenci oz. Slovenke:
- obožujemo EKSTREME: najboljše, najdražje, najcenejše, najslabše (primer),
- POUČNE VSEBINE (primer),
- SKEČE ali po domače: »ko si da tip brisačo na glavo in igra babico« (primer),
- »INSIDE INFO« (primer).
Ni za kaj!
A od delavnice res kaj odneseš, če teorije ne preneseš v prakso? NE! Zato je Kovačnica bogatejša za pet videov, ki jih bo lahko (nekoč) objavila na svoj TikTok – zmagovalnega si poglej TU!