Zakaj imeti CRM sistem v podjetju? (poročilo iz dogodka)

Datum dogodka: 18. januar 2024
Lokacija: Kovačnica

Prva izmed kovaških delavnic v letu 2024 je bila osredotočena na izboljšave! 🙂 🙂 🙂

Za predstavitev prednosti CRM (ang. Customer Relationship Management) sistemov, ki so ključni za moderno vodenje in razvoj podjetij, smo povabili človeka iz prakse: predaval je Uroš Žohar iz podjetja Intera, dogodek pa smo poimenovali kar “Zakaj imeti CRM sistem v podjetju?”.

Za tiste, ki jim zgolj zgornja razlaga kratice CRM ni kaj dosti pomenila: CRM ali sistem za upravljanje odnosov s strankami je tehnološka rešitev, ki podjetjem omogoča učinkovito upravljanje vseh interakcij in odnosov s svojimi strankami in potencialnimi strankami. Emailing, kontaktni obrazci, klici, pogodbe, prodajni sestanki, marketinške kampanje … vse na enem mestu!

Spoznali smo, čemu vse lahko sledijo CRM sistemi, kaj vse nam lahko pomagajo zanalizirati in predvsem, kako nam to pomaga globlje razumeti in bolje negovati naše poslovne odnose. Spremljanje in analiza podatkov podjetjem in podjetnikom pomagata pri odkrivanju novih prodajnih priložnosti in optimizaciji prodajnih procesov, CRM nudi tudi orodja za načrtovanje in izvajanje učinkovitih prodajnih strategij ter ciljno usmerjenih marketinških kampanj.

Zares pa lahko rečemo, da je CRM uporaben toliko, kot ga sami naredimo uporabnega. Če Miran pokliče Darinko na sestanek, pa tega ne vpiše v koledar, CRM tega ne bo vedel! 🙂 🙂 🙂

Čudovito je, da ga lahko popolnoma prilagodimo svojim potrebam in aspektom našega poslovanja, vendar je učinkovito in dobro premišljeno zastavljanje temeljev ključnega pomena.

Uroš, hvala za poglobljeno razlago, odgovore na vprašanja in odlično predstavitev! 🙂 🙂 🙂

Prideš na naslednjo delavnico? 30. januarja spoznavamo SEO!

Preberi še …

30.1.2024 | 2 ' branja | Taja Nograšek
SEO optimizacija
25.8.2017 | 5 ' branja | Nives Justin
Zakaj coworkanje